Thursday, September 17, 2009

17.sept




Peaks vahepeal seda asja uuendama ka :)

Sain täna kuuest tunnist saagiks viis viite. Väga fun lause tuli! Homme on igatahes hea kerge koolipäev, sest kaasa peab võtma ainult kaks õpikut, ülejäänud tunnid on majandused, kehalised ja käsitööd. Varsti lähen lippan erialasse ja (what a surprise) klaverisse. Jah, ma õpin klaverit mängima. Oskan tervelt kolme nooti toksida!!! (Panin selle auks ka kolm hüüumärki kohe)

Ma ei tea, kas ma olen "eriline" (loe: imelik), et vahepeal tulevad kujutluspildid minevikust, rohelusest, sellest mõnusast kodust, mis mul oli. Praegu tulin sellisele avastusele, et see maja ja linn kus ma praegu elan on ainult mingisugune vahe-etapp mu elus, mitte midagi tähtsat, aga siin on väga hea keskkond mu arengule, üleminekule. Lihtsalt, südames on valus, kui vägisi tulevad silme ette see ilus-ilus-ilus kastanipuu, mis mu akna all igal suvel oma täies roherüüs oli, kiikumised, laulmised, jooksmised, kuidas sai marju ja õunu ja porgandeid põllult söödud, sibulaid rohitud, murul hundiratast lastud, paljajalu ringi patserdatud..  It takes me back..

And into the future. Everything has to change. Ma olen sellega juba leppinud, unistused on nüüd teised.

No comments: