Sunday, September 13, 2009

13. september




Lõpuks võtan kätte, ja teen selle sissekande ära, mida mul pole olnud nädal aega mahti teha! Mitte, et mul midagi öelda oleks, vaid et pole olnud aega kirjutada. Okay, I'm rambling!

Et ühesõnaga, tüürin (nii palju, kui praeguse seisuga saab öelda) ka sellel aastal viite poole, kuigi ma loodan, et see kellelegi üllatusena ei tulnud. Tegin endaga kokkuleppe, et Ellerisse sissesaamiseks pean ennast kätte võtma ja kuna isiklik viiul on soetatud, ka sissemängitud, klaveritunnid paika pandud; võtan käsile muusikaajaloo, et mitte endast täiesti idioodi muljet jätta. Igal nädalavahetusel üks teema, mille kohta kirjutan oma märkmikusse ja loen lisa. Mis sest, et olen selle kõik õppinud, võiks meeles ka püsida siis midagi. Näiteks alustan kõikidest ajastutest, detailselt, siis heliloojad (tähtsamad, eriline tähelepanu viiuldajatele) ja nii edasi. Eesti muusika, blabla, 21. sajand.

Wish me luck, and oh, öelge mulle igausugeid filminimesid, mida te arvate et ma olen näinud ja unustanud oma 'elus-ära-vaadatud-filmide-nimekirja' lisada, praegu on mul olemas 253 filmi (arvestan ainult neid, mida vaatasin otsast lõpuni ja mille nimesid täpselt tean ka).

No comments: