Sunday, September 20, 2009

20.september

Te peate sellega harjuma, et septembrikuud on väga sissekandevaesed, sest käimas on nii palju - kooli minek, kooli sisseelamine ja koolivaheajaks ettevalmistumine. Seega pean kuskilt sealt aega näpistama, et üldse midagi kirjutada jõuaks.

Ja kui veel vinguda, siis sellega peate ka arvestama, et mu sissekanded ei tule kunagi pikad, sest mul pole lihtsalt millestki kirjutada ning kui te siinkohal küsite - miks mulle üldse blogi - siis vastus on lihtne: inimesed mu ümber ei jõua mu juttu enam ära kuulata, seega pean osa siia trükkima. Varsti tuleb mulle selga veel uurimustöö ka, sinna pean higi ja pisaraid valama, et tuleks piisavalt hea. Kindlasti.

Ühesõnaga, yes, see oli üks neetult nõme sissekanne, aga et te närvilisusest minu uue sissekande puudumise pärast oma sõrmi otsast ei näksiks, siis ikka kirjutasin midagi .. sissekande laadset.

PS! Ja selle sissekande pealkirjaks võiks arvatavasti panna: Sissekanne.

No comments: