Thursday, January 29, 2009

29.jaanuar 2

Ma ei tea, sellel kohal on aurat, sest mulle kohe meeldis mu eelmine sissekanne, aga mingit juttu alustades ei tule ühtegi pagana ideed pähe. MA TAHAN KIRJUTADA, ma ju nii hirmsasti tahan, aga miks ma ei saa? Ma töötan ja pingutan alati selle nimel, mida ma näen, et on kaugel või mis on lihtsalt pingutamist väärt, aga seekord ei kanna mu töö vilja. Alusta juttu kuidas tahad, ikka ei saa seda meeldivaks.
Peaksingi vist siia kirjutama hakkama, sõnad voolavad välja.

Täna vaatasin oma garderoobi väikestviisi, mõned asjad hakkasid silma. Endale kodus peegli ees võimatult stiilsed riideid kombineerides tundub kõik hea, aga koolis ringi käies tunnen ennast nagu ei oleks ma mitte Veenuselt, nagu kohane, vaid kuskilt Pluutolt või mis-iganes-planeet-see-oli-mis-enam-ei-olegi-planeet.

MA TAHAN KIRJUTADA.

No comments: