Thursday, January 29, 2009

29.jaanuar

Tahtsin tegelikult siia eile juba midagi trükkida, aga internet ei tahtnud.
Mulle meeldib ammuloetud raamatuid taasavastada, nö. Nt Pratcheti ,,Tillud vabamehed", Kivirähki (nii on õige käänata) ,,Rehepapp", mis on vist Eesti raamatutest minu meelest üldse parim. Ma ei tea, esimest korda lugesin 7.klassis, nüüd jälle.
Alles tänavu on ta meil kohustuslike nimekirjas. Ja otsustasin seda ka, et kirjutan korrektses kirjakeeles, st suur algustäht kus vaja ja kirjavahemärgid ka. Egas ma ilmaasjata emakeeleolümpiaade mööda ei käi!
Muidu nii möödaminnes paljastan, et kirjutan ka oma jutukest, mis sai pealkirja ABBA ,,I Have A Dream"-i järgi, ehk see jutustab unenägudes kellegi tapmist nägeva naise hirmu, kui lehest leiabki kadunukeste kolumnist, et tema "ööohver" ongi lännu.
Jaa, teen puändiga lõpu, vau eks.
Jälle tahab see muidu mul siia lausete vahele pressida. Valmistun mate olümpiaadiks (loe: kuulan muusikat ja kirjutan blogisse), see laupäev ta ju on. Mul mingil määral seda loogilist mõtlemist ikka on, miks muidu õpetaja mu valis. Ma olen vist "special" ja värki siis, kui ta seda ei vaadanud, et tarkurid sinna saadab.
Järgmise palgaraha eest lähen jälle Tartusse, seekord natuke stabiilsema sõbraga, ok sõbrannaga, ei ehmata teid ära. Tal on ka sünnipäev, ainult tähistame nädala hiljem sest sellal, kui ta õlgadele aastake lisandub, võitlen mina numbrite-naturaalarvude-täisarvude ja kes teab millega koolipingis.

No comments: