Tuesday, October 28, 2008

28 okt,again


no ma ei tea, kas teil on ka nii, et kui päev otsa netis istuda, pole enam õhtul mitte kuskile minna! tead olen kõik sopalehed ka kuupsentimeetri haaval läbi lugenud, nagu ikka ei koida. viimases hädas ma lihtsalt guugeldan suvalist asja ja salvestan lahedaid pilte. no šokolaadikookidest ja millest iganes veel.

ok, orkutis on selline lahe racetyper, mis mul enne kuidagi tööle ei läinud ja nüüd täna läks!! olen igatahes oma tuttavate ringkonnas kolmandal kohal, kuigi see pole üldse aus, sest ma ei kirjuta ju tegelikult aeglaselt, lihtsalt ma pean tundmatut inglise keelset teksti elu kiirusega tippima, selle pärast ei tulegi see kõigekõige kiirem aeg mul.

tegelikult tuleb nüüd teema, mis ei saa minu puhul iialgi ammendatud -JÕULUD! mitte midagi ei oota ma rohkem, kui neid õilsaid pühi. päris niimoodi ka mitte, aga lihtsalt mulle meeldib see meeleolu ja söögid muidugi ja üleüldine .. olemine. tõmbasin juba septembri alguses hunniku jõululaule (idee, mida mul varemalt pole pähe tulnud) ja destopi taustasid, nüüd, novembri lävel on hea neid üle vaadata.

we wish you a merry christmas, we wish you a merry christmas, we wish you a merry christmas and a happy new year..

No comments: