Wednesday, October 29, 2008

29.oktoober


tegelikult on ju vaheaeg, niiet võin teha mida tahan millal tahan! vot kui hea, sest mulle meeldibki poole päevani voodis vedeleda või diivanil lösutada. laisk, mis teha xd

mm tegelikult lähen reedel (võib öelda ka laupäeval, sest väljasõit on kl 00:00) leetu. veeparki. no ei oska öelda, kas normaalne reis või mõttetu. aga ujuda tahaks küll. nii palju, kui seal ujuda saaks, sest kõik mingeid torusid täis ju (smaili koht, aga mul on blogisse kuidagi häbi smaile panna..).

ja siis veel nii palju, et ma tean ainult ÜHTE inimest (vähemalt siit, kus mina elan), kes kuulab samamoodi nagu minagi muse-i ja regina spektorit. haige ju, koolis pean ka lausa tunni ajal tränaga elama, mis on kohutav. ma ei saa aru, kuhu on noorte maitsemeel kadunud?

nagu kuskil foorumis keegi kirjutas:

ee kas te saaxite mulle öelda selle laulu nime - alguses on nagu õntsa õntsa õntsa õntsa siis vahepeal selline piu-väu-vau ja lõpus jälle mõnus vaibakloppimine õnts õnts. tänx!

wtf?

(ja black books omab teid kõiki!)

No comments: