Tuesday, October 28, 2008

28.oktoober


tegelikult on nii, et ma üritan sellest blogist siiski mingit asja saada, milleks enda mõtteid karta,ah? nonii, kuna ma ei oska midagi paremat siia kirja panna, siis alustame minu suurimatest hirmudest, what a fun idea!

1.sügav, tume ja suuri kalu sisaldav vesi, kuhu mingil ime kombel mina pean sisse kobima (ei oska kuidagi teisiti öelda)

2.maailmalõpp (olen näinud unes vist üle 3 korra, scary!!)

3.surm (eriti mingi räige õnnetuse läbi v suure valuga)

4.vaimudega kohtumine (no kõik kes minuga pikemalt suhelnud on, teavad et olen küll nende teemast in, aga kohe kuidagi ei kujuta ette seda momenti, kui mõni kurjam oma lõustaga minu kodus näiteks ringi jalutaks ja mina talle peale satuks. tänan ei!)

5.mõne lähedase surm 

6.igasugused looduskatastroofid, eriti kui olen parasjagu oma lähedastest eemal.

7.ja viimane - jääda pimedaks/kurdiks/tummaks, sest üle kõige meeldib mulle kõike vaadata, kuulata ja ise ka möliseda!!

mm loodame, et ei jäta seda värgendust siin hooleta, üle kõige tuleks loota, et mõni äkki ikka laseb oma pilgu siit üle ka.

(aa, ja ma asun ka:

last.fm

deviantart

orkut  )

                              

No comments: