Saturday, February 26, 2011

26.veebruar


Möödus vabariigi aastapäev ja nüüd on aeg olla haige. Vähemalt minu puhul. Fcuking nohu, palavik ja see rõve olek, kus und pole aga üleval ka ei suuda olla. Õnneks pole mingeid imelikke unenägusid vahepeal näinud. Ja 23. veebruaril sai ka üks väike esinemine Vanemuises tehtud Sümfiga. Peaks meeleheitlikult harjutama, aga parem on tervist veidike säästa, enne kui jälle tööle peab hakkama. Liigne arvuti taga istumine (loe: Youtube-is istumine) ei tee ka tervisele head. Aga pole probleemi, sest mul tervist hetkel eriti pole kah. Kas ma ainult sellest jahungi, et haige olen? What? No!
Paar põnnnevat linki
10 creepy places in America
10 most haunted cities (in the USA)
10 mysteries
A Voice in The Attic

uuUUUuUUUUuuuuuuUUuUUuUUuuuUUuuuuUuuuuUUUUUuuuuuuuuu
(Ja Waverly Hills on mulle kõige südamelähedasem, seal tahan kunagi ära ka käia, enne kui see ära lammutatakse)

No comments: