Tuesday, August 24, 2010

24.august


Sügiseks kisub. Päev otsa on ladistanud, seejärel pool tunnikest uduvihma ja täie hooga edasi. Mul kadus see õige suvetunne juba pärast laagrist tagasitulekut, kuskil 10.augusti kanti. See plõks käis ära. Aga mis siis, mulle meeldibki sügis. Pole veel nii külm, et ebameeldiv oleks väljas käia, hea soe on tuppa jõuda ja sügise mood on minu arust kõige ilusam. Isegi moodustasin täna minu jaoks üpris moeka outfiti, mis koosnes mu uutest (loving them, btw) teksadest, pruunidest nunnudest papudest ja hallist dressikast pruuni jaki all. Pilti ei suuda praegu leida, aga ma võin kinnitada, et see oli lahe. Mwha. Anywayz, öö möödus meeldivalt. Mitte, et hirmuäratavat oranži kapuutsiga tädi oleks tore unes näha, aga lausa kaks unenägu. Ma arenen (võrreldes eilsega). Lihtsalt ei suuda ennast unes kuidagi seda küsimust esitama (et kas ma magan juba). Oli jälle kool. Istusin ühes Monicaga. Ta teadis kõike, mina ei jaganud ööd ega mütsi, ta ei näidanud ka mulle :( Lippasin vihma kätte jalutama hetkeks, et see vastik tädi mu ära saaks hirmutada, siis jooksin hämarasse koolimajja tagasi, ise šhokeeritud ja närviline ja vadistasin klassivennale oma kohutava kohtumise ette. Siis ärkasin vihmasabina (loe: kassil olid tuurid) peale üles ja kogusin ennast hetke. Esimene unenägu oli igav, seal üritasin mingi kutiga sebida, aga talle meeldis hoopis Rachel. Mu alateadvus on veidike aeglane, "Sõbrad" lõppesid mul nädal aega tagasi. Eks siis nädala pärast kuulete mu lahedatest lucid dreamidest! LOE MIND

No comments: