Sunday, August 22, 2010

22.august


Kas ma magan? Seda pean endalt päevas mitu korda küsima, kui tahan lucid dreamingut kogeda, and I do! See tundub nii vinge lihtsalt. Ahjaa, ja uneblogi peab ka pidama. Sellega olen juba vaikselt algust teinud. Täna ei juhtunud midagi erilist unes, kuid eile.. Alustuseks olin hämaras koolimajas, kus kõik olid hirmus masendunud ja ühes toas toimus lausa mitu enesetappu. Kõige tipuks hakkasin pärast unenäo "lõppu" seda otsast peale nägema, vaikselt enda ette öeldes: aitab küll, mitu korda ma seda masendavat asja nägema pean! Sellega seoses - mõtlesin, et nüüd on õige aeg ja vaatasin ära filmi "What's Eating Gilbert Grape" ja see on üks moodpooper film. Leonardo on võrratu nagu alati, Johnny noor ja nunnu, as always, aga ma langesin isegi väikestviisi masendusse, kui lõputiitrid algasid. Tema ema ja Arnie.. Ma ei oska kommenteerida, lihtsalt kurvaks tegi. Iseenesest meistriteos ju. Ma olen sõltuvuses täiesti IMDB-st, olen peaaegu iga kuulsuse elulood ära lugenud ja filmide vead üles leidnud. Kas ma nüüd magan juba? Mhh..

No comments: