Friday, August 13, 2010

13.august


Nagu tavaliselt ikka, kui und näen, oli ka tänane väärastunud. Esiteks olime mu vanaema elutoas, kus akna taga askeldas Jurassic Parkist tuntud velociraptor ja kes tuli aknast(?) sisse ning me (mina ja teised udused kogud mu kõrval, kellest üks oli igatahes Matthew Perry) põgenesime üles korrusele mu endisesse korterisse, raptor meile järele karjumas ja jooksmas. Praegu meenus, et olen ka varem dinosauruseid unes kohanud.. Freaky. Jõudsime "õnnelikult" kohale, kuid korteri asemel olime kosmoselaevas, kus meid veel natuke taga aeti, mind saadeti 70 dollariga poodi, vahepeal rööviti mind veel ära ka. Kui masina juurde tagasi jõudsin, pidin ühe blondiiniga suurest kiviseinast üles ronima, et avastada, kuidas need jubedad elukad operatsioone teevad. Läksin mingi kaitseseina taha ja piilusin sealt välja kuni hirmust halvatuna ärkasin. Veel veidram oli mu paarinädalatagune unenägu, kus kohtasin linna peal sõbrannat, kes tegelikkuses on tüsedam, aga unes oli ta alla võtnud ja minu komplimentidest hoolimata oli ta nii vihane, et viskas väikeseid tüdrukuid lumepallidega. Asi läks minu jaoks käest ära ja ma tõusin lendu, et oma korstnapühkija tööle asuda. Inimesed kõndisin tänavatel ja teretasid mind. Nägin eemal kaht tüdrukut suitsetamas ja ma teadsin, et ma olen nähtamatu ja hiilisin nende juurde, et juttu pealt kuulata, aga kahjuks tulid just sel hetkel, kui mu jalad maad puudutasid oma sinistest urgudest välja tapjasipelgad. Keegi kuskil kirjutab mu suurimad hirmud üles ja siis keedab neist unenäod kokku. Midagi meenub mulle ähmaselt ka leopardist, kes mind ära süüa üritas. Jällegi vanaema juures.

No comments: