Wednesday, May 6, 2009

6.mai

I know, I'm with a wrong date and everything, aga ma tahan lihtsalt kirjutada. Kuulan ,,Chicago" lugusid ja vildin. JAH! Ostsin täna.. ilusat tooni (tegelikult isegi kaks erineva värviga rulli) viltimislõnga ja nõela. Jaa siis veel natuke pärleid ja kõrvarõngataguseid, no give me a break, mul oli eile palgapäev! Mm muidugi panin ühe Jakobsoni laagri jaoks kõrvale, nüüd on mul neid selle roosa lipsukese vahel juba kaks ja ühe sajase hoian oma uutele kõrvaklappidele, sest vanad, lollakad, ütlesid lampi üles mu koduteel. Praegu varastan ema muusikat tema i-podist, mis on ABBA-t ja The Killersit täis, aga ma ei kurda. Head klapid, piisavalt kõvasti (mida ei saa minu eelnevate muusikamängijate kohta öelda, eks see Jõgeva on ikka nii kärarikas väikelinn). 

No ma ei teagi, kas lähen koeraga jalutama või harjutaks pilli? Thats right - I'll do both!

No comments: