Tuesday, May 5, 2009

5.mai

Suhteliselt tegus päev peaaegu seljataga, ma siin nüüd söön oma küpsist ja mõtlen sellest, kuidas ma õppima hakkan. Kohe. Praegu.

Näete nüüd, niimoodi need viied siis tulevad. 

Läbi raskuste sain ikka eksamile ka, üks segiläinud lugu rikkus ülejäänud ka .. noh teised olid head küll, aga ta takistas neil parim olla. Ja tegus olin veel sotsialiseerumises. Meie kool korraldab igal aastal linnajooksu, tänavu ma ei jooksnud, not for me, aga olin ühes punktis ja tegin neile oma sigri-migri sinna paberile, et nad saaks pärast selle ette näidata. Oeh, võtab kohe ohkama, ega see naljaasi pole, pea kaks tundi seista keset linna, oranž sildike numbriga küljes. 

Aga nagu te olete minu sissekannet lugedes juba mõistnud (ma loodan) siis need viied ei taha kohe kuidagi lihtsalt tulla, seega lähen neid nüüd püüdma, as much as I would love to stay and chat with you..

No comments: