Thursday, February 12, 2009

12.veebruar

Tegelikult tahaksin ma üle kõige ainult seda kuradi vaheaega.
Täna juhtus koolis midagi imelikku. Ma sain mate kontrolltöö vist kahe, no kuigi oli 28/33 punkte, aga noh, ma ju "spikerdasin" (meie teema on muideks tekstülesanded.) ja siis lõi kadedus ja "puberteet" nagu õpetaja ütles, mõnele tibile pähe ja pidi inisema. Lähen vastan järgi ja saan nagu naksti viie. Mis seal salata, ma ju oskan seda teemat. Oi kui närvi mind ajab just see võtmine teiste kallal, suurim suupruukija on alati sellistel kohtadel sõna võtmas, millest ta midagi ei tea, aga kui tema kuskil mingi eelise peaks saama või näiteks tema spikerdaks, ei tohi sellest keegi rääkida. Kui nii vaadata, siis oleks tema justkui mitteametlik president meie klassis. Kuigi ta on loll nagu lauajalg. Jah. Õpetaja räägib naftatankerist ja tema küsib-mis on mingi auto või lennuk vää? Mul on hea meel, et vähemalt mõnedel õpetajatel on temast selge pilt. Mul ikka täitsa vedas, sest sellel õpetajal on koguaeg mingi vimm tolle Õela plika vastu. Noh, ma ju käisin olümpiaadil ka ja kui ma ei saa õiglase tasu eest vääritud hinnet, pole see käimine midagi väärt ju.
Teema oli selles, et vaatasin enne töö tegemist korra vihikusse, mille pärast mul tegelikult terve töö aja oli ebameeldiv olla, sest õpetaja küsis, mida ma vaatan ja ma ei tabanud värki - töö juba käis. Suht. Nõme. Teeeeeema.
Ja ühesõnaga - väga tüütu tunni raiskamine selle bimbo poolt ning imelikul kombel ei lähe me ise kunagi niimoodi "tülli" selliste juhtumiste pärast, sest ma vist saan aru, et ta on isegi vimma pidamiseks liiga loll.
(Meenutusi eelmisest aastast, inglise keele tunnist:kuule, kuidas inglise keeles "tass" on?????!)

No comments: