Tuesday, February 10, 2009

10.veebruar

Oi damn, tuleb inglise keele nädal. Ma arvan millegi pärast, et õpetajal on minust täiesti vale arvamus. Ja kust ta selle küll sai, ma ei tea. Aga seda arvan ma ka, et ta kindlasti teab, et ma oskan ikka kuradi hästi seda keelt. (Ennast kiitmast ma ei väsi, muidugi).
Täna oli veel keemias ka töö, vau, sain viie. Huh, mõtlesin juba et rikun enda veerandihinde ära selle neljaga. Aga eksisin vaid poole punktiga. As I expected.
Mm kui inkas just siin ükspäev sõnu kordasid enne tundi, sain oma kahtlustele viimaks kinnituse, et vähemalt inglise-inglise keeles kirjutatakse SURPRISE, ma mõtlesin muidu et SUPRISE, aga võta näpust.
Ostsin Fazeri šokolaadi ka, kuigi nüüd natuke kahetsen, sest .. süda nii läägib.
Pagan, pean kuskilt veel mingi sõbrapäevaluuletuse pähe saama. Minu arust on see mõttetu holiday nii üles puhutud, et eriti ei oska sellest midagi arvatagi.
Ei meeldi. Võibolla selle pärast, et pole 14.veebruaril ühegi "hingesugulasega" koos olnud, pole nagu ette tulnud. Või.


(Alati, kui eesti keeles mingi suvaka töö kirjutan, siis õpetaja kiidab taevani ja kui ninast vere välja trükin, siis tuleb sealt kuidagimoodi mingi viieke ikka välja, sest vigu ma ju ei tee ometi.)

No comments: