Friday, November 7, 2008

7.nov



noniinoniinonii tartusse! jaa, praegu sean ennast valmis, ahvid. kool on nii pdesid täis, et hea et sealt minema sain. no meie klassil puudub täiesti käitumiskultuur. tegelikult ka ma arvan, et olen neist .. mingil tasandil rohkem arenenud. thanks to you, sis'. kui kõige blondim blondiin minu käest küsib kuidas kirjutatakse inglise keeles 'tass' , siis ma arvan, et ta nagu ei peaks tavakoolis käima. ja kui ei saada aru sellestki, kui õpetaja ütleb 'open your textbooks on the page 23' ja vaadatakse teineteisele otsa nagu idud, siis ma ei imesta, et nad üheski teises tunnis midagi asjalikku tehtud ei saa. täitsa jama. ma loodan, absoluutselt südamest, siiralt, et see olukord mõne aja pärast üle läheb ja suurem puberteet, mis praegu nende ajusid ründas, on juba harjutanud kehad järele. ma ei saa neist aru, mina ei närva ega haugu õpetajatega ja ma ei ole ju ometi mingi kuivik.

ok, see oli igav. nüüd otsime ühe ilusa pildi, kohe mitu. (minule tulevad jõuludega seoses kohe mupetid meelde)

No comments: