Thursday, November 6, 2008

6.nov


mg, juba lasen käest ära selle "iga-päev-teen-ühe-sissekande" teema. täna (kohe varsti isegi) lähen teatrisse, vanemuisesse, etenduse nimi on ,,Mesimees" igatahes, eesti keele õpetaja organiseeris, ega meie endi klass millekski võimeline ei ole. nad lähevad teatri asemel kuskile punkrisse jooma ju. õujee. 

pmst ei olegi midagi kirjutada, ega eile oleks ka selline läbu sissekanne tulnud nkn. ja LÕPUKS (kui ma seda juba siin ei maininud?!?) siis jah lõpuks ostsin endale küünlaid ka. jee ja 2 ussirohu tabletti maksavad 40.- (kassile, ofc)

aa, ma sain palka. weepmeep. mulle meeldib tegelikult koolis käia, sest mul ei ole muidu midagi teha, käiks vabalt aga ainult vara ärgata ei viitsi eriti. ja nüüd ma lisan ühe pildi.

(teen ka selliseid detsembris, ainult tahan värvilisemaid teha :) )

No comments: