Friday, January 28, 2011

28. jaanuar






Minu viimasest sissekandest on möödunud... veidi aega. Aga - me ei lase ennast heidutada ning we're gonna pick it up again. Nonii - paari kuuga läksid mööda jõulud, pidasime maha aastavahetuse ning minu 17. sünnipäeva. Elleri kooli esimene semester on samuti läbitud, pealegi üsna edukalt. Paremini, kui ootasin (sest ma ei teadnud mida oodata). Mõned uued laulud on mu playlisti tekkinud, leidsin uusi sõpru, viiulimäng on ka arenenud. Millest ma üldse alustan? Ehk sellest, kuidas mul on Tartus üks tüütu naaber, kes oma klähvitsaga õhtuti üheteistkümne aeg minu akna all lund kühveldab ning ma peaaegu et esimest korda elus olin see inimene, kes talle midagi selle kohta ütles. Ületasin ennast mingis mõttes. Ma pole selline, kes kära tõstab, kui peab poes kellegi järel ootama või kui bussis mind keegi istuma ei lase või kui naabritel suviti lõkkepeod liiga kaua kestavad, sest milleks oma närvirakke kulutada? Aga kuna praegu on mul neid katastroofiliselt vähe järele jäänud, siis tahtsin mõned ikka tulevikuks varuda. Ei tea ju, mis mind veel sellel kevadelgi ees ootamas on.
Disillusion - Hole We Are In, soovitan. Päriselt. Mulle soovitati ja nüüd mina omakorda soovitan raamatut "Enderi mäng". Ise pole selle paari päevaga veel lõpuni jõudnud lugeda, aga paarsada esimest lehekülge on päris kaasahaaravad.
Ja olen sattunud nende inimeste hulka, kes televusserit ei vaata (esiteks - 5 päeva nädalas pole see mulle kättesaadav, teiseks ei tule sealt nädalavahetuseti niikuinii midagi). Filme pole jõudnud ka vaadata (vähemalt mitte üksi olles), kuigi üks selline nii-nõme-et-isegi-naljakas film on küll avastatud, mida kõik viimasel ajal fännavad. Eks te tea isegi - "The Room".CLICK ME (and write a book about it)
Ehh, küsige, kui midagi teada tahate, ma pole ju selline msn-i, teleka, telefoni tüüpi. Et... mõelge ise välja, kuidas minuga kontakti saate :)

No comments: