Friday, October 29, 2010

29.oktoober




Niisiis, täna sain 3 ja pool tundi harjutatud, kuni käsi ära suri ja rongile pidi minema. Suur samm edasi minu jaoks. Neli oleks ikka see õpetajale meelepärane päevane kogus. Aga see oli aus harjutamine, intensiivne ja topeltnoodine. Meil ju kolmapäeval arvestus tulekul :O Värskendasin enda Facebooki lehte parasjagu, kui enamik filme mis viimasel ajal vaadanud olen, justkui käega pühitud olid. Ahjaa, "Dead Snow" on ka hullult hea. Soundtracki peaks kuskilt .. otsima. Muidu on ikka töiselt läinud, palju magamata öid. Nonii, ma polegi midagi oma tegemistest kirjutanud, niiet alustan üle-eelmisest reedest, kui G-ga Vanemuises fagotivirtuoosi ja ERSO-t vaatamas käisime. Väga lahe oli vahelduseks orkestrit ka kõrvalt kuulata! Muidugi, ma eriti sellest Eesti muusikast (seekord oli Tambergilt) aru ei saa, aga Eesti esindusorkestrit kuulaks iga kell uuesti ja uuesti. Kusjuures avastasin, et seal mängisid tšellode esipultides tüübid, kellel on tegelikult oma ansambel C-Jam ja kes käisid mu endises koolis meile mängimas! YAY. Ja lõpuks sai õhtul ennast voodisse veetud, kuid järgmisel päeval sai tubli kolm tundi kõhedusttekitavalt vaikses muusikakoolis harjutatud ja siis kolme ajal pärastlõunal suundusime labajala õpituppa, mis Rahvamuuseumis toimus ja väga lõbusaks kujunes. Ma tean jah, mind kallutatakse sinna rahvamuusika poole, aga ma ei unusta sind, klassika! ANYWAYS, oeh, pärast vist poolteistunnikest läksime klassikaaslaste esinemisele Plink-Plonki kaasa elama, täie hooga. Pidin poole üheksase rongiga koju minema, seega kõike ei kuulnud, aga mida õnnestus kuulata, oli väga mõnus rahvamuusikane ja vaba ning bäkksteidž ruulib kaa!
Vot, ja eelmise nädalavahetuse (õigemini reede õhtu) veetsin kahe ja pooletunnise loksumise järel tantsu vihtudes õe pool. That should be repeated.
Kolmapäeval andsin jälle kandadele tuld ja ma isegi ei mäleta, äkki oli Tiigi seltsimaja, kus kaheteistkümneni rahvamussi saatel taldu kulutasime jälle kord G-ga. Njaa, good times. Mis sellest, et pingeline on, mulle nii meeldib, et iga päev midagi uut kogen ja kunagi ei tea, mis õhtul saab. No mõnikord ehk võib ette ennustada, et see möödub kodus ajaloo töövihikut täites ja teed juues. What a wonderful life!! Ja tartlased, naeratage ometi rohkem! VARSTI ON JÕULUD!!!!!

No comments: