Sunday, June 20, 2010

20.juuni


Oeh. Alustuseks peaks selle välja ütlema. Tere, mina olen J ja ma olen jäätisehoolik. Võib-olla võin selle päikese süüks ajada? Ainuke probleem, et päikest ju pole. Noh, täna on jah, ma tean, aga täna on ainult 10 tundi kestnud ja mina pole veel poodi jõudnud. Kui on olemas igasugused erinevad söömishäired, kas siis sellele pole sõna välja mõeldud, kui mulle meeldib jäätis? Haiglaselt kohe. Ütlen veelkord: oeh.
Ahjaa, elu on niipalju kergemaks saanud, et põhikool on läbi ja eksamid kiituskirja vääriliselt tehtud. Oleks mul vaid tempel, mis ütleks, et tehtud.. või see võib WIN ka öelda. Igatahes, mõte on selles, et tahaks templit :)
Ja üle pika-pika-PIKA aja ootan taas maasikaid. Ja ega nad tulemata ei jää, ega nad korjamata ka ei jää. Vaadake, et teid jäätisepsühhoos kimbutama ei tuleks!

No comments: