Wednesday, May 26, 2010

26.mai


Whoa, kui pikk paus. Eurovisioon on nii nõme karusell, et ma üldse ei vaata tänavu. Põhiliselt ikka selle pärast ka, et eksamid hiilivad lähemale ja ma pean Pähklipurejat harjutama. Jee, me mängime midagi tuttavat ka laagris!! Kui ainult ükskord selle mäekuninga ära mängiks, oleks priima.
Ahjaa, unustasin mainida - meil on kass. Nime tal veel ei ole, aga küüsi on küll kohutavalt. Mul käsi puha katki. Ja oma tillukese kasvu kohta teeb lõvi häält. Ma saan ta kokku pakkida, kui vaja, võtab veidraid poose.
Oh jeerum. Ma vist ei hakka nendest sääskedest pihta, igal pool ainult nendest sõna otseses mõttes vereimejatest räägitaksegi. Aga ühesõnaga, verd ma niipea annetama veel minna ei saa. Okei, lähen lasen viiuli välja.
Ma ei jaksa seda filminimekirja ka välja otsida. Vaadake lihtsalt "Kullakesi" ja oletegi rõõmsad :P

No comments: