Wednesday, March 3, 2010

3. märts


Ma ise ei saa ka aru, et ainult vingun siin "blogis", mida võib pigem uppuvaks laevaks nimetada. Nüüd istusin kolm minutit, vahtisin oma toas lihtsalt ringi ja ei osanud mitte midagi kirja panna. Peaks selle poe vist kinni panema.
Täna võeti mult verd ja tehti röntgenit ka, sest mu selg valutab. Ja mulle üldse ei meeldi sõna enamik. See on üks neist sõnadest, mida tükk aega järjest korrutades see naeruväärne hakkab tunduma. Justnagu 'roller'. Kui on olemas sünonüümid, antonüümid ja homonüümid, siis neil võiks eraldi nimetus olla kohe.
Ahjaa, täna oli meil koolis suur Euroopa Keeleuuringu test, mis kestis mitu tundi (mitte küll järjest, aga...) ja kus oli üks ülesanne, kus ma pidin oma sõbrale haiglast kirjutama, kuidas ma jalgrattaga õnnetuse tegin - kõik, mida ma suutsin välja mõelda, oli mingisugune purjus autojuht ja kuidas ma põõsasse kukkusin ja jalaluu murdsin. Ei ole küll eriti fantaasiat. Arvuti ei ole ka üldse täna hea kaaslane. Pea on kerge..
39. I'm Legend (millest ma üldse aru ei saa - peaks ju olema I Am A Legend???!?!?!?)

No comments: