Saturday, March 20, 2010

20.märts


Inimesed on nii lollid. Ja inimeste all mõtlen inimesi, mitte iseennast. Kui mul oleks keegi, siis hoiaksin küünte - hammastega kinni.
Jälle kord on vaheaeg, minu lemmikaeg üldse, kui midagi tegema ei pea. Viimased paar nädalat seal koolis vedeledes ei suutnud tervet tundigi korralikult keskenduda. Ei kujuta seda (loodetavasti) päikesesoojas klassiruumis virelemist maikuus ette kah.
,,Meeleheitel koduperenaised" on ulme! See Cherry-tüüp on natuke liiale läinud. Ei spoilerda teile, kes seda hädist asja, mida hooajaks nimetatakse, vaadata tahate, aga säästke parem oma aega. Sööge sidrunit selle asemel.
Ma saan aru, et tervislikult toitumine on tähtis ja osa inimesi muust ei mõtlegi, aga miks oh miks peab seda jama mulle peale suruma? Olen see, kes sööb hästi. Ma ei saa ju juurikatest kõhtu täis. Okei, sinna kõrvale käib midagi muud ka, aga ma ei ole õnnelik seda sisse ajades, ja OKEI, rämpsu süües ma ka alati õnnelik ei ole, aga vähemalt ei pea ma ennast keelama ja ma ei ole koguaeg pahur.
Üks hull viskas praegu õues tuhka õhku. Seda jää - moodustist aka kõnniteed ta küll sellega vähem libedaks ei teinud.
Okei, jätan oma jahumised ja lähen koon oma peaaegu meetrist salli edasi.
41. Alien 1-4 (Go, Sigourney Weaver)

No comments: