Friday, December 11, 2009

11.detsember




Kuna ma tõstsin oma telefonis olevad lood kaustadesse, siis ta ei lasknud mul neid enam mängida ja et oma muusikameetrit täis saada, pidin kõik lood uuesti peale laadima, mis omakorda tähendas tunniajalist ootamist ja copy-pastemist. Aga neid igivanu kauste lapates on vahel hea avastada mõni ununenud artist. Mul oli juba meelest läinud nt Pinki vanemad lood, mida nüüd hoolega kuulan. Ja kui täiendada ühte miljonist mu mõtetes arhiveeritud tabelist, on lugu "Waiting for love" kindlasti üks mu lemmikute seast. Sinna kuuluvad muidugi Regina Spektori "Rejazz", Muse-i "Blackout", Vennaskonna "Insener Garini hüperboloid", HIM-i "Our diabolikal rapture" etc. 

Üks tüdruk läks meie klassist teise kooli, sest teda mõnitati. Kusjuures nende inimeste poolt, kes enne olid ta sõbrad. Kui keegi asjaosalistest peaks seda teksti lugema, siis selline on info, mida jagas meie õpetaja. Igatahes nüüd oleme nende huviorbiidiks mina ja R. L-i kallal nad võtavad pigem niisama, aga meile öeldi kohe ette ära - kui ei meeldi, minge teise kooli. That's kinda familiar? Tuleb ainult see pool aastakest veel vastu pidada, sest noh, üsna pea saan omale pihku ka oma (loodetavasti ainult) kahe neljaga tunnistuse. 

Do you know, how mannny beautiful pictures there are of P!nk?? A lot. I had a hard time choosing, so I took three.

No comments: