Sunday, September 6, 2009

6.sept



Kas te ikka teate, et kui see septembrikuu läbi saab, on mul juba aasta otsa blogitud! 

Täna teen halvaa kooki, retsepti võtsin Buduaarist, kui üles leiate, võite vaadata sealt, millega ma hakkama saan. Loodetavasti saan ikka hakkama. 

Õpetaja mainis ühte huvitavat fakti - et kaktused pidavat arvutikiirgusega paremini kasvama, nüüd katsetan siis järgi, tõin kogu oma kogu kõrvaltoast oma lauale, kassiohust hoolimata. Mu kiisule nimelt meeldib okkaid närida. See eksemplar, mis mul pikemat aega juba aknalaual on vohanud, on .. vohanud tublisti. 

Kaks (ja paar lehekülge peale) raamatut on mul kohustuslikkude nimekirjast loetud. Üks neist ,,Kalevipoeg" ja teine ,,Eilset pole olemas" - tüütu noorsooromaan. Tunnen, nagu oleksin mingisugune keskealine juba, kunas mulle need ei meeldi. Nii tüütud ja ühesugused lihtsalt. Blöah.

Olen tublisti ka oma Tetrise-kätt parandanud. Arvutiga koos on nii koom mängida, you should try it. AND I'm still waiting for that letter you promised to write.

No comments: