Friday, July 24, 2009

25.juuli


Nägin unes, kuidas mind ründasid mu oma koer ja rääkiv kass :) See oli naljakas, aga Fritzu hammustus nägi niiii valus välja. Ja eile nägin unes jälle maailmalõppu. Mu kõige suurem hirm. Loodame, et 2012 aastal ma ei pea seda läbi kogema. Mis lõpust veel valusam oleks, on see, et selleks ajaks olen 11 aastat oma elust veetnud koolipingis istudes, ja PAUK.

Ei tasu neid BEK-i lugusid lugeda, eile öösel sain krambid, kui loodetavasti tuul krõbistas midagi mu toas. Kui mu kõrval kassi ei oleks olnud, siis oleksin vist käed üleval trepist alla jooksnud.

Hmm, what else? Veel koerast rääkides, ronis ta eile värava alt läbi. Hah, tal oli kett kaelas ja istus seal väljaspool aeda. Ta oskab väravat lahti ka teha. 

Kuulan nüüd 80'ndate muusikat. Hea on vahel mingeid huvitavaid kauste teiste asjade seast avastada.

No comments: