Thursday, July 16, 2009

16.juuli


Laagrini on ametlikult jäänud 11 päeva. Täna korjasin jälle nati maasikaid ja olin muidu usin pannkoogisööja kodus. Ma ei tea, kui raha ei ole, on halb ja paha ja midagi osta ei saa aga kui see mul OLEMAS ON siis on täpselt sama nõme. Mida ma lõppkokkuvõttes ostan selle eest siis? Selle olen selgeks saanud, et käin enne laagris ära ja vaatan, palju mul sealt alles jääb, üle-eelmisel aastal jäi pea pool, seega ma ei tea arvestada, kui suur on mu eelarve. Arvatavasti lähen Tartusse, sest meil siin Jõgeval ei ole ju jumala eest ühtegi muusikapoodi, kust ma endale helihargi saaks osta. Siis vaatan veel koolikotte ka. Voodipesukomplekti tahaks ka tellida, need on nii ilusad. Siis oleks veel talvesaapaid ja mantlit vaja, kooliasju üleüldse, ja niisama tahaks ka restoranis käia selle raha eest, raamatuid, riideid, aksessuaare, mida iganes veel!

Oeh, ma ütlesin, et mul on raske. Niisiis mu kindlas nimekirjas on laager, helihark, koolikott (võimaluse korral muidugi soppan natuke ka ja voodipesukomplekt on ka variant) ning paarsada krooni panen ühe augustikuu ürituse jaoks kõrvale ka :)

No comments: