Tuesday, June 30, 2009

30.juuni


Väga harva teen siia sissekande ja saan pealkirja esimeseks numbriks panna kolme. 

Meie tibud on sellised õgardid, et tunni ajaga suudavad vabalt suure kausitäie putru hävitada. Nüüd pean iga natukese aja tagant neile uue tegema ja puuri tassima. Nad on nüüd juba kaks ööd õues olnud, ehk kolmandat päeva saab Fritz neid terroriseerida. Jah, nimelt ta kraabib nende võrku, mis ei kõla kõige vaiksemalt. 

Sain juba tükk aega tagasi tegelikult, aga ei tea kas olen siin maininud, laagrinoodid kätte. Pähh. Ma lootsin midagi tuttavat ja keerulist, eksole, uus dirigent ja puha, aga need, mis praegu käes, on mingid Buratino lood (?), ma ei mäleta neid üldse.  Siis veel mingisugune saksa lugu ja posu menuette. Ma ei tea, ma loodan südamest, et kokku kõlavad need mingi imehästi ja värki, aga kui need niimoodi jäävadki, siis ma ei tea. Eelmisel aastal olid suhteliselt sellised.. mittemidagiütlevad lood, paari erandiga muidugi. Aga seda ei tahaks korrata. Jesh, lootus sureb viimasena.

No comments: