Sunday, June 21, 2009

21.juuni


Ei soovita vaadata filmi 1408, see on suht tavaline jura - parem lugege raamatut.

Ja minul on Regina uus album kuulamisel. No eks peab harjuma ta natuke teistsuguse suunaga nüüd. Ei, no kuna ta laulab superhästi, siis pole vahet tegelikult, KÕIK ta laulud on head, aga lihtsalt mõned meeldivad mõnikord rohkem.

Aa ja ma soppasin endale isegi ühed teksad (hästi tavalised), kolm ilusat pluusi (üks neist oli maika, nüüd on mul maikasid ühtekokku siis 4) ja sellise salli, et ette ka ei kujuta. Tugevaid ja ilusaid, sellist kombinatsiooni ei leidu muidu minu jaoks tihti, patsikumme sain ka. Nüüd pean laagrinimekirja JÄLLE ümber kirjutama, sest neli riideeset lisandub sinna. See rong, mis sõidab pool tundi varem kui see, millega ma muidu olen harjunud sõitma, on palju mugavam. Kümme krooni kallim ka, aga paalju mugavam. 

PS! HATE TICKS, but love my chicks!

No comments: