Sunday, February 22, 2009

22.veebruar

Eesti iseseisvuspäev lähenemas, vaadake ,,Ärapanijaid", eks. Homme mõttetult kooli, mingiks neljaks tunniks ja õppida oli ka veel nii kuhjaga. Ja kui see lumi õige pea ära ei sula ka, siis ma ei tea, mis juhtuma hakkab. Lähen sulatan ise selle uisuplatsi üles, sooja hingeõhuga. Ja ma ei tea, miks siia pole sattunud, Whatpulsile tuleb ainult kasuks.                                                    

Vaatasin siin ühel päeval telekat (üle pika aja) ja filmi "Big Nothing" ja täna vaatasime "The Happening" ja siis vaatasin siin ükspäev õe tõlgitud "Wristcuttersi" ka ära. Ma ei tea, olen vist väike filmifriik, sest need tavalised jurad ja jalaga-tagumikud, mis telekast jooksevad, ei huvita eriti. Esimene nimetatud filmidest oli sellest, kuidas mingi väheke hälvik mees tõmbas natuke vaesema mehe seiklusesse, et raha teenida (ofc oli sellega ka blondiin seotud) ja siis läks asi väga käest ära. No tõsise teema kohta naljakas natuke.

"The Happening" oli mingist (ma ei saanudki aru) viirusest või lihtsalt taimede vastuhakust, ühesõnaga. Enam ei saa puid-põõsaid-rohtu ka usaldada, jätke meelde! Point oli selles, et kui see inimest nakatas, siis tal hakkasid ajus need tavaliselt kontrolli all olevad osad plõksima, ehk nad tegid enesetappe siis. See oli hea, kui mingi mees lõvipuuris oli ja noh, nakatanud, ja siis hakkas käega emalõvi eest vehkima. Umbes et: kiisu, tule mängime või! ,but see polnud võimalik jah. Ja siis "Wristcutters". Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Ei kommenteeri, vaadake.

No comments: