Friday, January 16, 2009

16.jaanuar

hmm, kas ma eile ei kirjutanudki siia???
muidu lähen kohe-kohe tartusse ja söön miisu komme, et magusaisu rahuldada.
täna koolis ei käinud, ma kardan nüüd füüsikaõpetajat. muidugi tegelikult ma lihtsalt ei viitsinud, käisime emaga linnas minu sünnipäevakingil järel ja niisama ka poes, aa ja kommide kõrvale ampsan mandariini-minu lemmik ..vilja. (punktiirile pange puu- või põõsa- või mingisugune muu vilja eesliide, mida mina ei tea.)
ei kujuta lihtsalt seda ettegi, et saaksin koolis mingi kolme või midagi, lihtsalt kui ei ole viitsinud kodus õpikut lahti teha, siis saan nelja. või 5-, v.a inglise või eesti keel. ja noh, kehaline? seal ei saagi midagi õppida.
tho.
mul on ka kandiline, ümmargune ja tavaline küünal nüüd, jeii.
avastasin lõpuks ühe viiruki maailma poest (või on selle poe nimi ruum, igatahes tartu vanalinnas, kuhu minu fatfriendi arust on mõttetu minna [tema arust kindlasti mõtetu, tho] ja missugune ta ise ka on. ehk siis mõttetu.), mida ma mäletan, et on hea ja põletasin eile neid kaks tükki ära. soovituseks :tumelilla otsaga. teised on ka kõik head, aga see headus jäi meelde, see lõhn jäi terveks ööks tuppa.
nüüd sukeldun e-kooli, et näha missugune neljade tornaado sealt üle on käinud (loe: ei jõudnud neljapäevaks õppida).

No comments: