Friday, November 21, 2008

21.nov .


teeks ühe positiivse sissekande üle pika aja ! ma nüüd lugesin just üht teist blogi, kus inimene tunneb siirat rõõmu talve üle ja hakkasin mõtlema, et ise siin ka hõiskan ja eputan piltidega, aga miks mitte panna midagi kirja sellest mõteterägastikust? ja mida rohkem ma neid tühje sissekandeid tegin, seda enam pärast üle lugedes tekkis selline mull pähe, et miks ma sellist läbu kirja panin? jaa, esitan palju küsimusi ja nii tobedalt kui see ka ei kõla (ütleme ühe keskmise teismelise suust) ma mõtlen oma peas läbi ka need küsimused. tavaliselt reedeti või äärmisel juhul laupäeval, sest mõnikord olen reedel nii väsinud, et ei suuda hoida silmi lahti ka mõtte peale, et noh, nüüd on siis mul aega, ma SAAKSIN olla kaua-kaua üleval. proovin vähemalt seda mitte kohustuseks muuta.
kui lugeda sellest, kuidas keegi sõi mandariine ja piparkooke, siis hakkab ila jooksma, ise tean, et teen kindlasti piparkooke, mandariine küll ikka ostame, nende "tegemisega" ei saa ma hakkama, ma pakun. alati olen tahtnud teha värvilist glasuuri ja puha, tänavu sain teada ka saladuse, kuidas seda värvilisust siis ikka saavutada. muidu tegin niisama valge kattega. ja et mitte uhkustamise mõttes (nota bene:ükskõik mida head ma selle "uue kodu" kohta ei räägi, ei tähenda seda, et vanasti midagi halvemini oli või et miski on muutunud!minu sõnu ei tohi kasutada minu vastu!) on praegu natuke võimsam ahi ka, näen mis toimub. loodan siis südamest, et ei juhtu seda sama kärssamisdraamat, mis tunamullu. (imelikud sõnad ?!?!)
jajaa.. see jõul on nüüd täies hoos, Jõgeval lund juba mitu päeva ja kõige kõige rõvedam asi lume juures ei ole mitte tüüpiline tuisk, torm, külmus, rohkus mis enamusi inimesi piinav, vaid mulle ei ole eriti meelt mööda see vastik sulane ilm, sest siis teevad teatud lapseliku mõtlemisega idioodid ju lumesõda ja üleüldse, see tundub siis rohkem kevade moodi (mis mingis mõttes pole ka üldse paha) ja AUSALT mulle tundub endale ka see jutt juba seosetu, kuid üritan ühtse mõttega ikka jätkata. niisiis, lumi - kevad, sula EI, käre ilm ja ahjaa - see aasta võiks ikka külmapühad ka tulla (mitte et ma koju tahaks jääda, vastupidi. kolmekesi koolis olla on veel ägedam. mis kõige veidram, just külmapühadel kobistavad end kooli ka need teada - tuntud popitajad, keda muidu vist nädalate kaupa pingiridades näha pole!!!)
minu varajane soov juba - head jõulu-eelset ooteaega!

No comments: