Tuesday, November 18, 2008

18.nov


jaaajeeujeejeejee, meil oli jälle lumi maas! mis sellest, et ainult millimeeter, keegi ei saa vastupidist väita, ma nägin seda!! (küll luubiga, aga ..)
ausalt öeldes hakkab see kool juba üle viskama !?! ja proovige kindlasti oma kass kraanikaussi panna, soovitatavalt siis veel eriti, kui seal vesi sees on.
ei saanud hakkama, ega ju :)
ma pidin lihtsalt siia smaili panema, ma ei saa praegu. kirjutamine teeb rõõmsaks.
TAKE TWO :)
mis veel? iga päev on mingis aines töö, täna oli keemias ja matas. homme on .. igas muus aines vist :) (three)
hommikul lugesin kokku, oma 15 min kooliteel haigutasin 8 korda. koolis lisandus veel oma 10 !!!! ma olen unine. praegu ka tegelikult, aga pean lihtsalt veel vene keelt õppima niiet, vist lähengi.
teate, ma hakkan siia kirjutama ainult siis, kui midagi toimub. muidu läheb läbuks kätte ära.
ciao

(sellised kingitused võiksid reaalselt ka eksisteerida, eks)

No comments: