Saturday, November 15, 2008

15.nov


sügismasendus, much? ma ei saa aru, miks ma alati vaatan endas seda, mida ma ei oska ja et kuidas ma mõnes kohas mitte midagi aru ei saa? oskan ju palju tegelikult, laulan, mängin viiulit, straight A-s, olen käinud palju spordivõistlustel (enam pole nii palju aega selleks), kohe-kohe lõpetangi muusikakooli, arvutis ka mingi häda ei ole, igatahes parem kui enamus meie klassis ning ega ma enda arust mingi peletis ka ei ole !! käin isegi tööl, teenin taskuraha sellega. aga mis kurat mul siis viga on?

ballett ,,Jevgeni Onegin", vanemuise suur maja, 13.nov. ma arvan, et kui te ei tea ja teid huvitaks väga, millest jutt, otsite ise teema üles, ei hakka ümber jutustama. pmst kuulasime ilusat tshaikovski muusikat ja vaatasime graatsilist tantsu. olen varemalt vaid üks kord balletti vaatamas käinud, võin öelda et olin kindlasti veel liiga väike selle mõistmiseks, praegu mulle väga meeldib selline žanr. mis veel, sünnipäev oli tavaline morsikas (mitte et ma kuskil teistsugustel üldse käiks, lihtsalt mainin sellistele "party-people" -le.) ja minu sünnipäevani on 57 päeva, aastavahetuseni vaid 45 päeva, jõuludeni seega 39 päeva !!!
no pilt ka.

(rudolph, the red nosed reindeer)

No comments: